Πώς να επιλέξετε

Τι πρέπει να προσέξετε στην επιλογή του στρώματός σας

Συμβουλές ύπνου

Όλα τα μυστικά
για ένα καλό ύπνο

Δέσμευση ποιότητας

Ανατομικότητα, υγεία, άνεση, εγγύηση ποιότητας σε κάθε στρώμα

Η Matt-Royal

...με λίγα λόγια
Συνέχεια >

Καταστήματα

Βρείτε τα στον χάρτη >

Συμβουλές ύπνου

Όλα τα μυστικά για ένα καλό ύπνο

Εκτός από ένα καλό στρώμα

Τα στάδια του ύπνου

Τα οφέλη του καλού ύπνου

Συμβουλές για ένα καλό ξύπνημα

Συμβουλές για ένα σωστό περιβάλλον ύπνου

Το «κλειδί» για όλα τα μυστικά ενός καλού και ξεκούραστου ύπνου είναι το στρώμα, σύμφωνα με τους επιστήμονες.
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που οι ειδικοί συνιστούν στους καταναλωτές να μην παίρνουν βιαστικές αποφάσεις όταν πρόκειται να αγοράσουν ένα καινούργιο στρώμα. Πλέον οι καταναλωτές είναι ενημερωμένοι και ξέρουν πια τι πρέπει να ψάξουν. Ωστόσο, χρειάζεται έρευνα αγοράς για να βρουν το στρώμα το οποίο θα είναι ιδανικό για εκείνους.

Ο καλός ύπνος είναι το κλειδί της δημιουργικότητας.
Έρευνες έχουν δείξει ότι παραγωγικός ύπνος, ύπνος , δηλαδή, που αναπαύει και αποκαθιστά τη χαμένη ενέργεια της ημέρας, σημαίνει παραγωγική ημέρα. Αν η συγκέντρωση, η παρατήρηση ή ακόμη και η δημιουργικότητα, είναι ιδιότητες που μπορούν να μας βοηθήσουν στο καθημερινό ταξίδι μας στην εργασία και τη ζωή, προηγείται ως βάση και προυπόθεση όλων η ουσιαστική χαλάρωση του ύπνου..

Ο ύπνος είναι ζωτική ανάγκη του οργανισμού μας.
Δεν μπορεί κανείς να είναι σε καλή φυσική, ψυχική και σωματική κατάσταση, όταν δεν κοιμάται καλά. Όταν κοιμόμαστε, οι μύες και μερικά τμήματα του εγκεφάλου μας αναπαύονται και αποθηκεύουν ενέργεια, ενώ παράλληλα άλλα όργανα του σώματος εργάζονται, εκκρίνοντας, για παράδειγμα, διάφορες ορμόνες. Επομένως ο οργανισμός μας για την ομαλή λειτουργία του χρειάζεται μια περίοδο τέλειας ξεκούρασης, χρειάζεται δηλαδή έναν καλό ύπνο, που, βέβαια, διασφαλίζεται από ένα καλό στρώμα.
Η υποδομή του στρώματος, το πού δηλαδή ακουμπάει, είναι εξίσου σημαντική με την ποιότητά του. Εάν ακουμπά πάνω σε σανίδες, θα πρέπει να προβλεφθεί να μη δημιουργούνται μεγάλα κενά ενδιάμεσα. Το υπόστρωμα με ελατήριο ή το μεταλλικό πλαίσιο με τις ανατομικές σανίδες είναι οι ιδανικές λύσεις για την αποφυγή οποιονδήποτε προβλημάτων.

Οι κύκλοι του ύπνου χωρίζονται μεταξύ τους με μικρά διαστήματα αφύπνισης. Ιδιαίτερα αναζωογονητικός είναι ο ύπνος κατά τους πρώτους κύκλους.

Ο κάθε κύκλος περιλαμβάνει 3 διαφορετικά είδη ύπνου:
• Ελαφρύ ύπνο, με μειωμένη σωματική δραστηριότητα.
• Βαθύ ύπνο, όταν ο εγκέφαλος και το σώμα βρίσκονται σε πλήρη ανάπαυση.
• Ύπνο REM (Rapid Eye Movement= γρήγορες κινήσεις ματιών). Στη διάρκεια του ύπνου REM ο εγκέφαλος συμπεριφέρεται σχεδόν όπως όταν είμαστε ξύπνιοι. Τα όνειρα εμφανίζονται πάντα κατά τη διάρκεια του ύπνου REM.

Ο καλός ύπνος προσφέρει πολλά οφέλη: δίνει ενέργεια, ευνοεί τη μνήμη και την απόδοση, βελτιώνει τη διάθεση και, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, συνοδεύεται από καλύτερες διατροφικές συνήθειες, αφού τα άτομα, τα οποία κοιμούνται επαρκώς, έχουν σταθερότερα γεύματα και ελέγχουν καλύτερα την όρεξή τους. Φυσικά, σύμφωνα, πάντα, με τα πορίσματα ερευνών, ο σημαντικότερος παράγοντας για έναν καλό και ξεκούραστο ύπνο είναι το στρώμα..
• Όταν ξυπνάτε, σηκωθείτε απ’ το κρεβάτι. Αν ξανακοιμηθείτε, μπορεί να ξυπνήσετε απότομα στη μέση ενός κύκλου.

• Σηκωθείτε ήρεμα. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα.

• Εκτεθείτε στο φως προοδευτικά, κατά προτίμηση στο φως της ημέρας, το οποίο βοηθά στη λειτουργία του βιολογικού σας ρολογιού.

Τεντωθείτε αργά, για να χαλαρώσετε και να ζεστάνετε τους μυς σας.

Χασμουρηθείτε, όσο θέλετε, για να εισπνεύσετε οξυγόνο.

Κάντε ένα ντους. Σας αναζωογονεί

• Φάτε ένα καλό και ισορροπημένο πρωινό, που θα καλύψει το 25% των ημερησίων αναγκών σας σε θερμίδες.
• Φροντίστε να κοιμάστε σε ένα ασφαλές, άνετο, ήρεμο
   και χαλαρωτικό μέρος.

• Απομακρυνθείτε από εξωτερικές ενοχλήσεις (θόρυβο και φως).

Αερίστε και υγράνετε το υπνοδωμάτιο.
  Προσοχή, να μην είναι πολύ ζεστό.

• Κρύψτε όλα τα ρολόγια.
  Η συνειδητοποίηση του χαμένου χρόνου ξεκούρασης δημιουργεί άγχος.

• Διατηρήστε το κρεβάτι και το στρώμα σε καλή κατάσταση.

Εγγραφή στο newsletter

Like us on

Συμβουλές ύπνου

Όλα τα μυστικά για ένα καλό ύπνο

Το «κλειδί» για όλα τα μυστικά ενός καλού και ξεκούραστου ύπνου είναι το στρώμα, σύμφωνα με τους επιστήμονες.
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που οι ειδικοί συνιστούν στους καταναλωτές να μην παίρνουν βιαστικές αποφάσεις όταν πρόκειται να αγοράσουν ένα καινούργιο στρώμα. Πλέον οι καταναλωτές είναι ενημερωμένοι και ξέρουν πια τι πρέπει να ψάξουν. Ωστόσο, χρειάζεται έρευνα αγοράς για να βρουν το στρώμα το οποίο θα είναι ιδανικό για εκείνους.

Ο καλός ύπνος είναι το κλειδί της δημιουργικότητας.
Έρευνες έχουν δείξει ότι παραγωγικός ύπνος, ύπνος , δηλαδή, που αναπαύει και αποκαθιστά τη χαμένη ενέργεια της ημέρας, σημαίνει παραγωγική ημέρα. Αν η συγκέντρωση, η παρατήρηση ή ακόμη και η δημιουργικότητα, είναι ιδιότητες που μπορούν να μας βοηθήσουν στο καθημερινό ταξίδι μας στην εργασία και τη ζωή, προηγείται ως βάση και προυπόθεση όλων η ουσιαστική χαλάρωση του ύπνου..

Ο ύπνος είναι ζωτική ανάγκη του οργανισμού μας.
Δεν μπορεί κανείς να είναι σε καλή φυσική, ψυχική και σωματική κατάσταση, όταν δεν κοιμάται καλά. Όταν κοιμόμαστε, οι μύες και μερικά τμήματα του εγκεφάλου μας αναπαύονται και αποθηκεύουν ενέργεια, ενώ παράλληλα άλλα όργανα του σώματος εργάζονται, εκκρίνοντας, για παράδειγμα, διάφορες ορμόνες. Επομένως ο οργανισμός μας για την ομαλή λειτουργία του χρειάζεται μια περίοδο τέλειας ξεκούρασης, χρειάζεται δηλαδή έναν καλό ύπνο, που, βέβαια, διασφαλίζεται από ένα καλό στρώμα.

Εκτός από ένα καλό στρώμα

Η υποδομή του στρώματος, το πού δηλαδή ακουμπάει, είναι εξίσου σημαντική με την ποιότητά του. Εάν ακουμπά πάνω σε σανίδες, θα πρέπει να προβλεφθεί να μη δημιουργούνται μεγάλα κενά ενδιάμεσα. Το υπόστρωμα με ελατήριο ή το μεταλλικό πλαίσιο με τις ανατομικές σανίδες είναι οι ιδανικές λύσεις για την αποφυγή οποιονδήποτε προβλημάτων.

Τα στάδια του ύπνου

Οι κύκλοι του ύπνου χωρίζονται μεταξύ τους με μικρά διαστήματα αφύπνισης. Ιδιαίτερα αναζωογονητικός είναι ο ύπνος κατά τους πρώτους κύκλους.

Ο κάθε κύκλος περιλαμβάνει 3 διαφορετικά είδη ύπνου:
• Ελαφρύ ύπνο, με μειωμένη σωματική δραστηριότητα.
• Βαθύ ύπνο, όταν ο εγκέφαλος και το σώμα βρίσκονται σε πλήρη ανάπαυση.
• Ύπνο REM (Rapid Eye Movement= γρήγορες κινήσεις ματιών). Στη διάρκεια του ύπνου REM ο εγκέφαλος συμπεριφέρεται σχεδόν όπως όταν είμαστε ξύπνιοι. Τα όνειρα εμφανίζονται πάντα κατά τη διάρκεια του ύπνου REM.

Τα οφέλη του καλού ύπνου

Ο καλός ύπνος προσφέρει πολλά οφέλη: δίνει ενέργεια, ευνοεί τη μνήμη και την απόδοση, βελτιώνει τη διάθεση και, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, συνοδεύεται από καλύτερες διατροφικές συνήθειες, αφού τα άτομα, τα οποία κοιμούνται επαρκώς, έχουν σταθερότερα γεύματα και ελέγχουν καλύτερα την όρεξή τους. Φυσικά, σύμφωνα, πάντα, με τα πορίσματα ερευνών, ο σημαντικότερος παράγοντας για έναν καλό και ξεκούραστο ύπνο είναι το στρώμα..

Συμβουλές για ένα καλό ξύπνημα

• Όταν ξυπνάτε, σηκωθείτε απ’ το κρεβάτι. Αν ξανακοιμηθείτε, μπορεί να ξυπνήσετε απότομα στη μέση ενός κύκλου.

• Σηκωθείτε ήρεμα. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα.

• Εκτεθείτε στο φως προοδευτικά, κατά προτίμηση στο φως της ημέρας, το οποίο βοηθά στη λειτουργία του βιολογικού σας ρολογιού.

Τεντωθείτε αργά, για να χαλαρώσετε και να ζεστάνετε τους μυς σας.

Χασμουρηθείτε, όσο θέλετε, για να εισπνεύσετε οξυγόνο.

Κάντε ένα ντους. Σας αναζωογονεί

• Φάτε ένα καλό και ισορροπημένο πρωινό, που θα καλύψει το 25% των ημερησίων αναγκών σας σε θερμίδες.

Συμβουλές για ένα σωστό περιβάλλον ύπνου

• Φροντίστε να κοιμάστε σε ένα ασφαλές, άνετο, ήρεμο
   και χαλαρωτικό μέρος.

• Απομακρυνθείτε από εξωτερικές ενοχλήσεις (θόρυβο και φως).

Αερίστε και υγράνετε το υπνοδωμάτιο.
  Προσοχή, να μην είναι πολύ ζεστό.

• Κρύψτε όλα τα ρολόγια.
  Η συνειδητοποίηση του χαμένου χρόνου ξεκούρασης δημιουργεί άγχος.

• Διατηρήστε το κρεβάτι και το στρώμα σε καλή κατάσταση.

Εγγραφή στο newsletter

Like us on